Reklamácie

Odstúpenie od zmluvy a reklamácia

Odstúpenie od zmluvy Zákazníkom, ktorým je spotrebiteľ, v zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.) má Zákazník právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný email o odstúpení od zmluvy Ostrému Kuriérovi.

Odstúpenie a reklamáciu zasielajte na info [at] ostrykurier.sk

Okrem prípadov, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmlúv o poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

Zákazník vyhlasuje, že bol riadne poučený a vyjadruje súhlas s tým, že momentom spracovania odoslanej objednávky dochádza zo strany Ostrého Kuriéra k poskytnutiu čiastočného plnenia objednanej Služby, najmä v podobe nezvratného spotrebovania a znehodnotenia bezpečnostnej krabice a jej obsahu a vynaloženie nákladov na prepravu.

V nadväznosti na predchádzajúcu vetu, týmto Zákazník výslovne vyhlasuje, že bol riadne poučený a vyjadruje súhlas s tým, že ak odstúpi od zmluvy, bude povinný uhradiť Ostrému Kuriŕovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie a znášať všetky náklady, ktoré Ostrý Kuriér do momentu účinného odstúpenia v súvislosti s vybavovaním Zákazníkovej objednávky odôvodnene vynaložila, vrátane nákladov na vrátenie Položiek Ostrému Kuriérovi. Za náklady za skutočne poskytnuté plnenie sa považujú najmä náklady na fakticky využitú prepravu Balíka a hodnota Balíka samotnej v sume 10 EUR.

Ostrý Kuriér si vyhradzuje právo jednostranne odstúpiť od zmluvy v prípade, keď sa Zákazník dostane do omeškania s platbou. V tomto prípade má Ostrý Kuriér právo ďalej neposkytovať žiadne služby a účtovať sumu 10 EUR v prípade, že zákazníkovi bola doručená Balík aj keď svoju obálku doposial nevyužil.

Zákazník súhlasí, že spory vzniknuté medzi Ostrým Kuriérom a Zákazníkom v súvislosti s poskytovaním Služby, budú prejednané a rozhodnuté všeobecným súdom Slovenskej republiky.